Xpann Türkiye pazarına girdi
Dünyadaki işletmeleri birbirine bağlayan online pazar Xpann, 2.5 milyon TL’lik yatırımla Türkiye pazarına giriş yaptı. 74 bin şirket ve 35 bin sektörün yer aldığı Xpann’e üye olan kullanıcılar mikrositelerini kurup ücretsiz olarak ürünlerini listeliyor.
Xpann, Türk şirketlerinin ürün ve hizmetlerini dünyaya iletmelerine yardımcı olmayı hedefliyor. Danimarka’da Türk girişimci Bayram Filikçi tarafından kurulan platform, tüm dünyadaki işletmeleri birbirine bağlayan ve bunları zenginleştiren bir B2B online pazarı olarak faaliyet gösteriyor.
Türkiye pazarına 2.5 milyon TL’lik yatırımla giriş yapan platformda 74 bin şirket ve 35 bin sektör yer alıyor. Platforma üye olan kullanıcılar birkaç dakika içerisinde mikrositelerini kurup ücretsiz olarak ürünlerini listeleyerek, kitleye ulaştırabiliyorlar. Alıcılar ise binlerce ürün çeşidine farklı filtreleme yöntemleriyle erişebiliyorlar.
Şirketin Türkiye’deki her işletmeye yardım etme gücüne ve potansiyeline sahip olduğunu vurgulayan platformun kurucusu Bayram Filikçi, “2019’daki ilk hedefimiz Türkiye’deki 30 bin ihracatçıyı sistemimize dahil etmek. Şirket olarak Türkiye için büyük planlarımız var. Ülkemize özel bir ekip kurarak, sistemimize ek özellikler geliştireceğiz. Yapacağımız çalışmalarla ülkemizdeki ihracatçılara Avrupa ülkelerinin kapılarını açıp orta vadede 1 milyar TL’lik bir ihracat hacmi yaratmayı hedefliyoruz” dedi.