Kişisel bakımda doğaya saygılı üretim
‘Urban’ın kelime anlamı olarak renkli, hareketli, sosyalliği, sanatı ve sporu da içinde barındıran şehir hayatını tanımladığını aktaran Tavit, “Marka isminden yola çıkarak yeni nesil saç bakım ürünlerini içerisinde bulunduran, hareketli sosyal hayatın içinde şehirli kadınlara bitkisel ve vegan içerikler ile profesyonel saç bakımı sunan bir markayız.
URBAN Care piyasaya çıktığı günden itibaren raftaki duruşu ve son tüketicide yarattığı memnuniyet ile bir love mark oldu ve 7 yıllık serüvende her yıl sadık müşteri kitlesini güçlü şekilde geliştirerek yoluna devam ediyor. Son üç yıldır bulunduğumuz satış noktalarında ilk 3 marka arasında yer alıyoruz” diye konuştu.
Güçlü ve rekabetçi
Doğru ürün, doğru satış noktası, doğru konumlandırma, yüksek kalite ve ulaşılabilir fiyatla, kişisel bakım ürünlerini yeni nesil pazarlama, strateji ve araçlarını kullanarak, yerli bir marka olarak globallere karşı piyasada güçlü ve rekabetçi bir şekilde varlıklarını sürdürdüklerini dile getiren Tavit, şöyle konuştu: “Şu anda güncel olarak Rusya, Almanya, Estonya, Litvanya, Letonya, İngiltere, İspanya, Kuveyt, Kıbrıs, Gürcistan, Fas, Avustralya olmak üzere 15’e yakın ülkeye ihracatımız bulunmaktadır. Aynı zamanda geçtiğimiz aylarda e- ticaret kanalında çok önemli bir satış noktası olan AMAZON ile İngiltere üzerinden 9 farklı Avrupa ülkesine satışa başladık.”